WYKUP ABONAMENT!       Kliknij  >>tutaj<<  i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów!
|
Logowanie  /  Rejestracja »

Przeszukaj zawartość pomocy

Tematy pomocy

+ Co to jest wydawnictwo Ambrozja?

Wydawnictwo Ambrozja istnieje na polskim rynku już od blisko 25 lat. Działa na polu szeroko rozumianej naturoterapii. Wydaje cyklicznie takie tytuły jak: "Uzdrawiacz", "Poradnik Uzdrawiacza", "Biblioteczka Poradnika Uzdrawiacza" oraz publikuje coroczne obszerne wydawnictwa w formie kalendarzy.

+ Jakiego rodzaju artykuły można znaleźć w serwisie?

W serwisie znajdują się fachowe artykuły z dziedziny medycyny naturalnej, kompleksowe przeglądy metod leczenia i zapobiegania chorobom, bogate poradnictwo, rady na zamówienie oraz publikacje kierujące chorych do właściwych uzdrowicieli. W artykułach tych omawiamy nowe metody lecznicze. Przedstawiamy polskich uzdrowicieli. Udzielamy porad dotyczących leczenia metodami naturalnymi. Zachęcamy do zapoznania się z licznymi artykułami, dostępnymi na naszej stronie, ukazującymi tajniki metod, którymi posługują się znani bioenergoterapeuci. Znajdziecie tu Państwo wiele cennych informacji zarówno o członkach regionalnych cechów bioenergoterapeutów i radiestetów oraz wszelkich akcjach, targach i wydarzeniach, o jakich warto żebyście wiedzieli.

+ Czy dostęp do artykułów jest płatny?

Tak, uzyskanie prawa do korzystania z artykułów zawartych w Internetowym Serwisie Wydawnictwa Ambrozja jest płatne.

+ Dlaczego warto wykupić abonament w serwisie wydawnictwa Ambrozja?

Wykupienie abonamentu umożliwia nielimitowany dostęp do ponad tysiąca artykułów, które były publikowane przez wydawnictwo Ambrozja na przestrzeni blisko 25 lat w takich gazetach jak "Uzdrawiacz - Miesięcznik Medycyny Naturalnej" czy "Poradnik Uzdrawiacza".

+ Jak uzyskać kod dostępu?

Kod dostępu można uzyskać na dwa sposoby:
a) poprzez wykonanie przelewu bankowego w systemie DotPay;
b) wysyłając SMS Premium pod nr telefonu, podany na stronach serwisu.

+ Ile godzin trwa abonament 1 dniowy?

Abonament 1 dniowy uprawnia do korzystania z Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” przez okres 24 godzin.

+ Czy wykupiony abonament przepadnie po usunięciu mojego konta?

Wykupiony dostęp do serwisu ulega anulowaniu po usunięciu przez użytkownika jego konta. Niewykorzystany abonament nie podlega zwrotowi.

+ Jakie są ceny dostępnych abonamentów?

Cena i długość trwania abonamentu jest opisana w aktualnym cenniku umieszczonym na stronach serwisu.

+ Jakie są dostępne czasy trwania abonamentów?

Cena i długość trwania abonamentu jest opisana w aktualnym cenniku umieszczonym na stronach serwisu.

+ Czy w wyniku zablokowania konta tracę abonament?

Tak. Abonament nie ulega zwrotowi, jeśli użytkownik złamie zasady regulaminu, w wyniku czego jego konto zostanie zablokowane.

+ Czy cennik może ulec zmianie?

Tak. Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, ale nowy cennik nie obowiązuje osób z już wykupionym abonamentem. Nowy cennik obowiązuje od momentu umieszczenia go na stronach serwisu.

+ Czy zmiana cennika ma wpływ na wykupiony przeze mnie abonament?

Nie. Zmiana cennika nie ma wpływu na zawarte wcześniej umowy dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”.

+ Jak można wykupić abonament?

Użytkownik może wykupić Abonament i uzyskać w ten sposób dostęp do płatnych treści Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” na dwa sposoby:
a) za pomocą przelewu bankowego poprzez system DotPay;
b) wysyłając SMS Premium pod nr telefonu, podany na stronach serwisu.

+ Jak uzyskać dostęp do artykułów za pomocą przelewu DotPay?

Aby uzyskać dostęp do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” za pomocą przelewu bankowego poprzez system płatności internetowych DotPay Użytkownik powinien w kolejności:
a) założyć konto użytkownika;
b) zalogować się na swoje konto użytkownika;
c) postępować zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na stronie serwisu
d) poczekać na otrzymanie maila z kodem dostępu na podany podczas rejestracji adres mailowy;
e) wpisać otrzymany kod dostępu we właściwym miejscu na stronie Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”.

+ Jak uzyskać dostęp do artykułów za pomocą wiadomości SMS Premium?

Aby uzyskać dostęp do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” za pomocą wiadomości SMS Premium Użytkownik w kolejności powinien:
a) założyć konto użytkownika;
b) zalogować się na swoje konto użytkownika;
c) wysłać wiadomość SMS o treści Przykładowa treść pod numer przykładowy numer
d) poczekać na odpowiedź operatora GSM, który wyśle kod dostępu na numer telefonu, z którego Użytkownik wysłał SMS Premium;
e) podać otrzymany kod dostępu we właściwym miejscu na stronie Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”.

+ Czy kod dostępu jest jednorazowy?

Tak, kod dostępu jest jednorazowy, nie można wykorzystywać go wielokrotnie. Tzn. jeden kod dostępu zapewnia dostęp do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” tylko jednemu użytkownikowi na czas wykupionego przez niego abonamentu.

+ Czy kod dostępu, otrzymany poprzez SMS Premium jest jednorazowy?

Tak, kod dostępu, otrzymany poprzez SMS Premium jest jednorazowy i pozwala na odczytanie tylko jednego artykułu.

+ Ile mam czasu na wpisanie kodu dostępu we właściwe miejsce na stronie serwisu?

Otrzymany kod dostępu można wpisać we właściwe miejsce na stronie serwisu do 30 dni od daty jego otrzymania.

+ Kiedy kod dostępu traci ważność?

Otrzymany przez użytkownika kod dostępu, zapewniający dostęp do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” traci ważność:
a) jeżeli kod dostępu nie zostanie wpisany w odpowiednim miejscu na stronie serwisu w przeciągu 30 dni od wysłania go przez Operatora Płatności Internetowych,
b) po 24 godzinach od wprowadzenia go w odpowiednim miejscu na stronie serwisu i otrzymaniu przez Użytkownika dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”.

+ Jak wyszukać interesujący mnie artykuł?

Wyszukać konkretny artykuł można na dwa sposoby:
a) alfabetycznie poprzez katalog artykułów;
b) za pomocą wyszukiwarki, znajdującej się na stronie głównej serwisu.

+ Jak korzystać z wyszukiwarki artykułów?

Z wyszukiwarki artykułów można korzystać poprzez wpisanie tytułu interesującego nas artykułu lub słów (jednego lub więcej), które przypuszczamy, że ten artykuł zawiera.

+ Jak znaleźć artykuły o konkretnej tematyce?

W wyszukiwarce artykułów znajdującej się w prawym górnym rogu głównej strony wpisz słowo kluczowe (chorobę, organ lub nazwisko bioterapeuty), na temat którego szukasz informacji.

+ Jak znaleźć artykuły o konkretnej osobie?

W wyszukiwarce artykułów znajdującej się w prawym górnym rogu głównej strony wpisz słowo kluczowe (chorobę, organ lub nazwisko bioterapeuty), na temat którego szukasz informacji.

+ Nie mam dostępu do wykupionego przeze mnie artykułu?

W przypadku braku dostępu do wykupionych artykułów spowodowanego niewłaściwym działaniem serwisu, użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji właściciela serwisu, który usunie błędy i przywróci prawidłowe działanie serwisu.

+ Gdzie zgłaszać niewłaściwe działanie serwisu?

Wszelkie uwagi na temat niewłaściwego działania oraz jakości dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja” użytkownik zobligowany jest zgłaszać właścicielowi serwisu drogą mailową na adres: kontakt@uzdrawiacz.com.pl lub poprzez formularz kontaktowy, dostępny na stronie serwisu.

+ Ile mam czasu na zgłoszenie niewłaściwego działania serwisu?

Użytkownik zobligowany jest zgłaszać właścicielowi serwisu wszelkie nieprawidłowości w działaniu serwisu najpóźniej w trakcie 24 godzin od momentu ich wystąpienia. Jeśli użytkownik nie zgłosi w tym czasie nieprawidłowości w działaniu serwisu spowoduje to utratę przez niego prawa do reklamacji.

+ Jak zgłosić reklamację?

Reklamację można zgłosić na dwa sposoby:
a) poprzez formularz reklamacyjny, dostępny na stronach serwisu;
b) poprzez wysłanie maila na adres: kontakt@uzdrawiacz.com.pl.

+ Jak napisać zgłoszenie reklamacyjne?

Użytkownik w mailu reklamacyjnym zobligowany jest wskazać szczegółowo rodzaj nieprawidłowości w realizacji dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”. Zgłoszenie reklamacyjne powinno także zawierać: numer, kwotę oraz numer transakcji.

+ Co to jest czasowe wyłączenie dostępu - przerwa techniczna?

Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”. Przerwa taka ma na celu wprowadzenie zmian technicznych i naprawienie zaistniałych nieprawidłowości w działaniu serwisu.

+ Ile trwa przerwa techniczna?

Właściciel serwisu dokłada wszelkich starań aby przerwy techniczne trwały możliwie jak najkrócej. Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do następujących, niezależnych od siebie przerw w działaniu Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”:
a) jednej przerwy w tygodniu, w godzinach 1:00 do 3:00 (od pierwszej do trzeciej w nocy)
b) jednej przerwy w miesiącu, trwającej nie dłużej niż 6 godzin
c) jednej przerwy w roku, trwającej nie dłużej niż 12 godzin

+ Jeśli przerwa techniczna trwa dłużej to czy mój abonament ulegnie przedłużeniu?

Tak. Jeżeli przerwa techniczna trwa nieprzerwanie dłużej niż 12 godzin, właściciel serwisu zobowiązuje się bezpłatnie i automatycznie przedłużyć wykupiony przez użytkownika abonament oraz jego dostęp do serwisu o czas trwania takiej przerwy technicznej.

+ Czy muszę podawać swoje dane osobowe przy zakładaniu konta użytkownika?

Tak, użytkownik w trakcie zakładania konta użytkownika jest zobowiązany podać swoje dane osobowe.

+ Do jakich celów są wykorzystywane podane przeze mnie dane osobowe?

Dane osobowe użytkownika są gromadzone i wykorzystywane jedynie do celów realizacji dostępu do Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”. Nie są przekazywane podmiotom trzecim oraz używane do innych celów.

+ Czy moje dane osobowe są właściwie chronione?

Tak, dane osobowe użytkownika są przetwarzane, gromadzone i chronione zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa.

+ Czy mogę zmienić podane przeze mnie dane osobowe?

Tak, użytkownik ma prawo do wglądu i poprawy podanych przez siebie danych osobowych, poprzez postępowanie zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce „Moje konto”.

+ Czy regulamin może ulec zmianie?

Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo zmiany przepisów regulaminu. Wszelkie modyfikacje treści regulaminu będą ogłaszane na stronach Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”.

+ Czy mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta użytkownika?

Tak, jest to możliwe po zalogowaniu do serwisu wydawnictwa Ambrozja, poprzez postępowanie zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce „Moje konto”.

+ Czy moje konto może zostać zablokowane?

Tak, jeśli użytkownik złamie zasady regulaminu to właścicielowi serwisu przysługuje prawo usunięcia konta użytkownika oraz zablokowania jego dostępu do wykupionych artykułów.

+ Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wykupiony przeze mnie dostęp do artykułów?

Właściciel serwisu nie wystawia faktur VAT za wykupienie dostępu do serwisu przez użytkownika.

+ Czy można zrezygnować z korzystania z usług Wydawnictwa Ambrozja?

Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy o korzystanie z Internetowego Serwisu Wydawnictwa „Ambrozja”. Wykupiony abonament nie podlega zwrotowi.

+ Jak usunąć swoje konto użytkownika?

Aby usunąć swoje konto użytkownika należy zalogować się i kliknąć na „Usuń konto” w zakładce „Moje konto”.

Strona www.uzdrawiacz.com.pl korzysta z plików cookies celem ułatwienia korzystania z serwisu. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności lub określ warunki przechowywania/dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies znajdziesz na stronie wszystkoociasteczkach.pl.